Ήταν ένας πολύ ψηλός και χαμογελαστός νέος, με στολή στρατιωτική και με μια ιατρική μπλούζα...


Αναγνώσεις: |


Η αντιγραφή και αποθήκευση έχει καταχωρηθεί επιτυχώς!

Σας ενημερώνουμε ότι ο παρόν ιστότοπος χρησιμοποιεί λογισμικό διασφάλισης πνευματικών δικαιωμάτων.

Έχετε αντιγράψει το άρθρο στα αγαπημένα στις:

Σας ενημερώνουμε ότι ο παρόν ιστότοπος χρησιμοποιεί λογισμικό διασφάλισης πνευματικών δικαιωμάτων.
«Παίρνω το θάρρος να σας γράψω και να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στον Παμμέγιστο Ταξιάρχη μας, για τη μεγάλη δωρεά Του στο ταπεινό μου πρόσωπο.

Πριν τρία χρόνια είχα έρθει στο Προσκύνημα και σας επισκέφθηκα στο Γραφείο σας, μετά τη Θ. Λειτουργία μιας Κυριακής. Είχε και άλλα πολλά άτομα.

Κάθισα κοντά σας και σας έδωσα μια επιστολή μου. Μέσα της ήταν γραμμένο το μεγάλο θαύμα της ζωής μου! Δε σας το ζήτησα ούτε και είχα και απαίτηση να δημοσιευθεί στο περιοδικό σας.

Είχα και εγώ τότες τις ανασφάλειές μου και ίσως να μη το ήθελα και πολύ στην ουσία. Κακώς βέβαια, εφ’ όσον είχα τέτοια θαυμαστά σημεία στη ζωή μου, αλλά η ψυχή του ανθρώπου ανεξερεύνητη.