Η κραυγή ενός πολίτη που συγκλονίζει: Όταν ήμουν στην άσφαλτο σχεδόν νεκρός η δική μου ζωή είχε μικρότερη αξία από του Παπαδήμου και κάθε Παπαδήμου;


Αναγνώσεις: |


Η αντιγραφή και αποθήκευση έχει καταχωρηθεί επιτυχώς!

Σας ενημερώνουμε ότι ο παρόν ιστότοπος χρησιμοποιεί λογισμικό διασφάλισης πνευματικών δικαιωμάτων.

Έχετε αντιγράψει το άρθρο στα αγαπημένα στις:

Σας ενημερώνουμε ότι ο παρόν ιστότοπος χρησιμοποιεί λογισμικό διασφάλισης πνευματικών δικαιωμάτων.
Στις 25 Μαρτίου του 2011 είχα ένα τροχαίο ατύχημα αρκετά σοβαρό. Μου κόστισε το ένα μου πόδι το οποίο το έχασα και φυσικά μου κόστισε πολλά στην ψυχολογική μου υγεία αλλά και σε χρήματα. Τότε με εμβόλισε ένα όχημα κοντά στο σπίτι με αρκετά μεγάλη ταχύτητα, εγώ επέβαινα σε ένα μηχανάκι σταματημένος σε ένα φανάρι μετά την κρούση δεν θυμάμαι πολλά παραμόνο όταν ανέκτησα τις αισθήσεις μου. Από εκείνο το σημείο και μετά θυμάμαι τους τραυματιοφορείς να δικαιολογούνται στους γονείς μου γιατί άργησαν να έρθουν μία ώρα και 45 λεπτά και τότε εγώ απόρησα ότι πως είναι δυνατόν να έχουν έρθει αυτοί πρώτα ενώ ήταν 1 ώρα μακριά από το σπίτι. Διαβάστε ΕΔΩ την συνέχεια!