Η αντιγραφή και αποθήκευση έχει καταχωρηθεί επιτυχώς!
Σας ενημερώνουμε ότι ο παρόν ιστότοπος χρησιμοποιεί λογισμικό διασφάλισης πνευματικών δικαιωμάτων.
Έχετε αντιγράψει το άρθρο στα αγαπημένα στις:
Σας ενημερώνουμε ότι ο παρόν ιστότοπος χρησιμοποιεί λογισμικό διασφάλισης πνευματικών δικαιωμάτων.
Του Δήμου Γ. Θανάσουλα, δικηγόρου
Ήταν καλοκαίρι του 2010 όταν το επίσημο όργανο του Ριζοσπαστικού Νεοφιλελευθερισμού, όπως θέλει ο Εκόνομιστ να αυτοπροσδιορίζεται, δημοσίευσε βαρυσήμαντο άρθρο σχετικά με την εμπέδωση των μέτρων λιτότητας εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τα Μνημόνια στην Ευρώπη του Νότου, συγχαίροντας τις κυβερνήσεις που πρωτοστάτησαν και συνεργάστηκαν.
Ο ανώνυμος αρθρογράφος που υπέγραφε ως “Καρλομάγνος” εκτός από τα συγχαρητήρια όμως έθεσε ακόμη πιό ψηλά τον πήχη ζητώντας περισσότερα.
«Τό να αποδεχθεί η Ευρώπη ότι η πρόοδος είναι μία ψευδαίσθηση είναι ένα βήμα. Το να αλλάξει συμπεριφορά είναι ένα δεύτερο» έλεγε.
Μέ άλλα λόγια, για την Ελίτ του Παγκόσμιου Άκρατου Φιλελευθερισμού δεν αρκούσε το να πάψουμε να ονειρευόμαστε ένα καλύτερο μέλλον για εμάς και τα παιδιά μας.
Θά έπρεπε οι κυβερνώντες να μας αλλάξουν και τον τρόπο που ήδη ζούσαμε.
Χρειάστηκε να περάσουν 10 περίπου χρόνια όταν ο Εκόνομιστ, φέτος στις 28 Μαρτίου εν μέσω Κορωνοϊού και υποτιθέμενης αβεβαιότητας, πανηγύριζε με ένα εξώφυλλο την ολοκλήρωση του εγχειρήματος.
“Everything is under control” δηλαδή “Όλα είναι υπό έλεγχο”, δείχνοντας στο εξώφυλλό του ένα μεγάλο άνωθεν χέρι να κρατά από το λουρί έναν άνθρωπο με μάσκα που με την σειρά του κρατά έναν σκύλο που επίσης φορά μία μάσκα αντί για φίμωτρο.
Τό ότι άλλαξε ανεπιστρεπτί ο τρόπος ζωής μας φρόντισαν να μας το γνωστοποιήσουν και οι ηγέτες μας.
Στίς 28 Απριλίου σε ένα από τα βαρυσήμαντα διαγγέλματά του ο Πρωθυπουργός της χώρας μας Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε εμφαντικά «Ακούμε τις συμβουλές των ειδικών για την προστατευτική μάσκα.
Η χρήση της ίσως θα καλύπτει κάποια χαρακτηριστικά μας. Θα σηματοδοτεί, όμως, το σοβαρό πρόσωπο της ευθύνης μας.
Όλα αυτά πρέπει να μας γίνουν δεύτερη φύση, γιατί δεν υπάρχει επιστροφή στην ‘’πρό κορωνοϊού πραγματικότητα’’. Ζούμε, ήδη, αλλιώς».
Τό μήνυμα λοιπόν σαφές και αυτοί που παρακολουθούν τι κρύβεται πίσω από τις λέξεις το κατάλαβαν.
«Αποστολή εξετελέσθη» από την πολιτική ηγεσία της Ελλάδας και τα διεθνή συγχαρητήρια άρχισαν να καταφθάνουν από τους γνωστούς κύκλους της Παγκοσμιοποίησης.
Στήν πράξη βέβαια τα πράγματα είναι διαφορετικά. Βλέπετε το να γίνει δεύτερη φύση στον Έλληνα να καλύπτει το πρόσωπό του είναι κάτι αντίθετο στην Ιστορία του και τα Πιστεύω του.
Από τα αρχαία χρόνια οι Έλληνες και γενικά οι Μεσογειακοί λαοί προσδιοριζόμαστε όχι από το τι πιστεύουμε εμείς για τον εαυτό μας αλλά από το πως μας βλέπει η κοινότητά μας.
Είναι κρίσιμο λοιπόν στοιχείο της ύπαρξής μας το Πρόσωπό μας. Δεν είναι τυχαίο ότι για τον Αρχαιοελληνικό και Ρωμαϊκό κόσμο η εξορία, δηλαδή η αποβολή – στέρηση της κοινότητας ισοδυναμούσε με την ανυπαρξία του εξορισμένου και ήταν η δεύτερη χειρότερη τιμωρία μετά την δημόσια εκτέλεση.
Ακόμη και σήμερα ακούμε – όχι δυστυχώς τόσο συχνά πιά – την φράση «Μέ τι πρόσωπο θα βγώ στην κοινωνία;».
Από την άλλη, για έναν Γερμανοτραφέντα εμποτισμένο με την Καντιανή λογική ένα τέτοιο ζήτημα είναι επουσιώδες.
Γιά αυτόν σημασία έχει η ατομική θεώρηση των πραγμάτων, η προσωπική αλήθεια και όχι η συλλογική.
Εδώ το ζητούμενο είναι η αυτοδικαίωση και όχι το τι πιστεύουν οι άλλοι για αυτόν. Η κοινότητα και η συλλογικότητα είναι χρήσιμες εφ’ όσον εξυπηρετούν το Εγώ του.
Αυτό έχει όμως και τις συνέπειές του. Πολλά Πρόσωπα που κοινωνούν μεταξύ τους γεννούν την Δημοκρατία. Πολλά ατομικά Εγώ μαζί συνθέτουν το πολύ μία μάζα.
Πολύ εύστοχα ο Καγγελάριος Ότο φόν Μπίσμαρκ παραπονιόταν ότι το ηθικό θάρρος είναι μία σπάνια αρετή στην Γερμανία που μάλιστα εγκατέλειπε εντελώς τον Γερμανό την στιγμή που φορούσε στολή.
Τούτου δοθέντος ο Χίτλερ φόρεσε σε κάθε έναν Γερμανό μία στολή και εξαφάνισε την Δημοκρατία. Πολλά άλλα καθεστώτα ακολούθησαν και ακολουθούν την ίδια τακτική.
Γιά την Νέα Τάξη όμως, αρκούν κάμποσος φόβος και μία μάσκα κι ας είναι λουλουδάτη…
Η μάσκα λοιπόν αφαιρεί από τον άνθρωπο το πρόσωπο και τον υποβιβάζει σε άτομο χωρίς χαρακτηριστικά, εξισωμένο με όλα τα άλλα μασκοφορεμένα άτομα που συνθέτουν μία ευκόλως ποδηγετούμενη μάζα.
Ο λαός που θα δεχθεί να κυκλοφορεί στον δημόσιο βίο του με μία μάσκα έχει ουσιαστικά χάσει τις Ελευθερίες του.
Τό ζήτημα όμως δεν είναι μόνο πολιτικό. Η μάσκα και η γενικότερη φιλοσοφία που την συνοδεύει έρχεται σε άμεση αντίθεση και με την Ελληνορθόδοξη Θεολογία και Παράδοση.
«…αγαπήσεις τον πλησίον σου ως σεαυτόν. μείζων τούτων άλλη εντολή ουκ έστι…» διαβάζουμε στην Καινή Διαθήκη από το στόμα του ίδιου του Κυρίου μας.
Μά να που φθάσαμε στα χρόνια που ο πλησίον μας προβάλλεται ως ο κίνδυνός μας.
Πρέπει να τον κρατάμε σε απόσταση, ενώ η μάσκα που φορά μας υπενθυμίζει διαρκώς την επικινδυνότητά του, σύμφωνα με τα νέα ήθη που «πρέπει να μας γίνουν δεύτερη φύση».
Γιά την Θεολογία του Προσώπου έχουν γραφεί πολλά, όπως επίσης και για το απόγειο στο οποίο έφθασε η Αγιογραφική Τέχνη όσον αφορά την απεικόνισή του.
Δέν νοείται Άγιος με μάσκα, αλλά στα νέα ήθη που επιχειρούν να μας επιβάλλουν προφανώς δεν υπάρχει χώρος για Αγίους.
Η απόλυτη και λυσσαλέα επίθεση που δέχθηκε η Ορθόδοξη Πίστη μας στις ημέρες του Κορωνοϊού δεν έχει προηγούμενο.
Ακριβώς γιατί αποτελεί το υπέρτατο εμπόδιο στους καθεστωτικούς σχεδιασμούς που μας ετοιμάζουν.
Γιατί όποιος νοηματοδοτεί το «Χριστός Ανέστη!» δεν φοβάται τον Θάνατο, άρα ούτε και τον Κορωνοϊό και δεν πρόκειται φυσικά να ανεχθεί την κάθε είδους «Καραντίνα».
Θά αντιλέξει κανείς ότι το να φοράμε μάσκα είναι ένδειξη σεβασμού και αγάπης στον πλησίον μας, αφού λαμβάνουμε το μέτρο αυτό για να τον προφυλάξουμε από την πρωτόγνωρη Πανδημία που μας απειλεί.
Τό επιχείρημα αυτό πάσχει γιατί είναι αβάσιμο και εν πολλοίς ανέντιμο.
Κατ’ αρχήν γιατί δεν έχουμε να κάνουμε με μία πρωτόγνωρη πανδημία.
Είναι μέν ταχύτατα μεταδιδόμενη αλλά δεν παύει να είναι άλλη μία γρίπη και μάλιστα όχι από τις πιό θανατηφόρες, που υπό άλλες συνθήκες θα ήταν μία απλή υποσημείωση στην παγκόσμια ιστορία.
Ποιός θυμάται την Ασιατική Γρίππη του 1958 με τουλάχιστον 2 εκατομμύρια νεκρούς παγκοσμίως ή την γρίπη του Χόνγκ Κόνγκ του 1968 που έφτασε σχεδόν τα 4;
Η ανθρωπότητα συνέχισε να ζεί και να προοδεύει, με άλλα λόγια προχώρησε στον προορισμό της χωρίς στιγμή να τεθεί θέμα να μπεί στην γυάλα κρατώντας την ανάσα της.
Τά νεώτερα στοιχεία, ακόμη και με τις αμφιλεγόμενες καταμετρήσεις νεκρών σε κάποιες χώρες, δείχνουν ότι ο Κορωνοϊός είναι ελάσσονος επικινδυνότητας με μία ως τώρα θνησιμότητα στο 0,004% κατά μέσο παγκόσμιο όρο, ενώ και ακόμη και στις χώρες που δεν ελήφθησαν μέτρα κοινωνικού αποκλεισμού όπως στην Σουηδία, η θνησιμότητα επί του συνολικού πληθυσμού της βρίσκεται στο 0,036%.
Η θνητότητα έχει ήδη περιοριστεί κάτω από το 1% πράγμα που σημαίνει ότι από αυτούς που θα νοσήσουν οι 99 θα τον ξεπεράσουν και μάλιστα στην πλειοψηφία τους ασυμπτωματικοί.
Οι αριθμοί αυτοί δικαιώνουν πλήθος επιστημόνων που από την πρώτη στιγμή εξέφραζαν τις αντιρρήσεις τους για την επικινδυνότητα του ιού και για την σκοπιμότητα μιάς γενικευμένης καραντίνας.
Μεγάλοι οικονομολόγοι και αναλυτές επισημαίνουν ότι στο επόμενο διάστημα θα πολλαπλασιαστούν οι θάνατοι από πείνα σε όλον τον κόσμο που ήδη πρό Κορωνοϊού ξεπερνούσαν ημερησίως τις 12.000, καθώς η οικονομική ύφεση θα πλήξει πρωτίστως τους οικονομικά αδύναμους.
Ο ΟΗΕ έκανε λόγο για επερχόμενο λιμό βιβλικών διαστάσεων. Πρόσφατη μελέτη του μηνός Μαΐου στις ΗΠΑ κατέδειξε ότι ήδη υποσιτίζεται περίπου το 1 στα 5 παιδιά λόγω της καραντίνας που επιβλήθηκε για τον Κορωνοϊό.
Ποιά λοιπόν αλληλεγγύη επιβάλλει την κοινωνική αποστασιοποίηση από τον συνάνθρωπό μας, όταν αυτή ακριβώς οδηγεί στην οικονομική ανέχεια και εκμηδένισή του;
Όμως η επιστημονική κοινότητα είναι διχασμένη ακόμη και ως πρός την αποτελεσματικότητα και σκοπιμότητα της μάσκας.
Δέν αμφισβητείται φυσικά η ιατρική και περιστασιακή χρησιμότητά της αλλά το να μας γίνει δεύτερη φύση, όπως μας ζητά ο κ. Πρωθυπουργός μας.
Πλείστες όσες μολύνσεις έχουν ήδη καταγραφεί ακριβώς από την συνεχή χρήση της μάσκας.
Τό αξιοπερίεργο όμως είναι ότι ενώ είναι παράλογη και αμφισβητούμενη επιστημονικά αυτή η απαίτηση, είναι αρκετοί αυτοί που πειθαρχούν. Και εδώ αρχίζουν οι δικές μας ευθύνες.
Άς μην γελιόμαστε. Ο πραγματικός λόγος που καλούμαστε να φοράμε μάσκα είναι γιατί αυτό μας επιτάσσουν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και οι εικόνες με τις οποίες εντέχνως μας βομβαρδίζουν.
Διαβάζοντας το εγχειρίδιο «Η ψυχολογία των μαζών» του Γκυστάβ Λέ Μπόν που γράφτηκε στο μακρινό 1895 θα ανατριχιάσει κανείς βλέποντας ότι τα συστημικά μέσα αρκέστηκαν να χρησιμοποιήσουν τις χοντροκομμένες και πρωτόγονες μεθόδους που εκεί περιγράφονται για να καταφέρουν να μας σοκάρουν και να μας κάνουν να αυτοπεριοριστούμε, απεμπολώντας τις ατομικές ελευθερίες μας και τα κοινωνικά μας δικαιώματα.
Πόσο εύκολα, σχεδόν με αδημονία δεχθήκαμε ό,τι μας σέρβιραν!
Κι όμως όλοι ξέρουμε ότι σε κάθε πόλεμο το πρώτο θύμα είναι η Αλήθεια, και όλοι οι παγκόσμιοι ηγέτες, συμπεριλαμβανομένου και του πρωθυπουργού μας, μας το δήλωσαν ξεκάθαρα από την πρώτη στιγμή: «Έχουμε πόλεμο!».
Μέ 20.000.000 Ευρώ αδήλως διανεμηθέντα και την επίκληση της ανάγκης νίκης σε αυτόν τον πόλεμο, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στην χώρα μας επιδόθηκαν σε μία προπαγάνδα χωρίς τέλος, αποκλείοντας ή και προπηλακίζοντας κάθε διαφορετική σοβαρή φωνή και δίδοντας τιμή και δόξα σε κάθε έναν που αποφάσιζε να συνταχθεί στην γραμμή τους και να βροντοφωνάξει λόγους πανικού και θανάτου.
Αυτοί που τώρα μιλούν για συνομωσιολογίες και ψευδείς ειδήσεις, φιμώνοντας όσους υποστηρίζουν διαφορετικές από την προπαγάνδα τους απόψεις, είναι οι ίδιοι που στις αρχές της καραντίνας κινδυνολογούσαν για «τσουνάμι νεκρών στην Ελλάδα», για δεκάμετρες εκτοξεύσεις του κορωνοϊού και για την επιβίωσή του επί ημέρες εντός ενός ασανσέρ...
Τούς πιστέψαμε, αλλά δυστυχώς αυτό ήταν το λιγότερο.
Στερηθήκαμε τις δουλειές μας, τις Εκκλησιές μας, τα αγαπημένα μας πρόσωπα, τις χαρές της ζωής μας, αφήσαμε τα παιδιά μας απαίδευτα, στερηθήκαμε την Ελευθερία μας.
Γιά την ακρίβεια τους αφήσαμε να μας τα πάρουν.
Ο Υφυπουργός παρά τώ Πρωθυπουργώ Άκης Σκέρτσος ήταν ξεκάθαρος: «Στερηθήκαμε ατομικές ελευθερίες, για να προστατέψουμε το υπέρτατο αγαθό, την δημόσια υγεία».
Από πότε η Δημόσια Υγεία, έστω και όπως την νοεί ο κ. Σκέρτσος, είναι ανώτερο αγαθό από την Ελευθερία μας;
Ποτέ στην Ελλάδα! Όχι στην χώρα του «Ελευθερία ή Θάνατος». Όχι στην χώρα που για Εθνικό Ύμνο έχει επιλέξει τον Ύμνον εις την Ελευθερία.
Η επιλογή αυτή της κυβερνήσεως μας προσβάλλει ως πολίτες και ως Έλληνες και δεν αποφασίστηκε από τον Ελληνικό Λαό. Κανείς μας δεν έδωσε τέτοια νομοθετική εξουσιοδότηση.
Δυστυχώς όμως αυτά που θέλουν να μας επιβάλουν είναι πολύ περισσότερα.
Ενθαρρυμένοι από την αδράνεια και την αδιαφορία μας, συνεχίζουν την εργαλειοποίηση της νόσου και ανερυθρίαστα αρχίζουν να ξετυλίγουν μπροστά μας ένα δυστοπικό μέλλον προϊδεάζοντάς μας για το τι μας περιμένει.
Στήν ατζέντα πιά μπαίνουν θέματα που πρέπει να μας επιβληθούν για το καλό μας, όπως η ελαστικοποίηση των όρων εργασίας μας, η κατάργηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων και θέσεων εργασίας, η μείωση των αποδοχών, οι εκπτώσεις στα Πιστεύω μας, η ηλεκτρονική παρακολούθηση, οι αναγκαίοι αποκλεισμοί και φυσικά μία παγκόσμια -άνευ δημοκρατικής νομιμοποίησης- διακυβέρνηση της παγκόσμιας μάζας στην όποια πρέπει όλοι οι λαοί να ενωθούμε και που θα πρέπει βεβαίως να κάνει τακτικά τα νέα βιοτεχνολογικά εμβόλια - προϊόντα που μας ετοιμάζουν.
Οι στιγμές είναι κρίσιμες. Ο Βενιαμίν Φραγκλίνος έλεγε ότι «Λαός που είναι πρόθυμος να δώσει την ελευθερία του για χάρη της ασφάλειάς του δεν αξίζει ούτε την ελευθερία ούτε την ασφάλεια».
Άς μην κάνουμε αυτό το λάθος… Η ευθύνη μας ιστορική!
*Προδημοσίευση από το φύλλο της 30/5 της εφημερίδας "Κρητικά Νέα" romfea.gr
